Pomoc

Odpowiedzi na często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania.

Ogólne

Gdzie znajduje się placówka Dan Exchange ?
Kliknij w „Znajdź nas” w menu na górze strony, tam znajdziesz informacje jak do nas trafić.
Jaki rodzaj płatności przymujecie ?
Przyjmujemy jedynie płatności gotówką.

Wymiana walut

Czy pobieracie prowizję przy wymianie walut ?
Nie pobieramy prowizji od transakcji.
Ile pieniędzy mogę najwięcej wymienić ?
Tyle ile potrzebujesz. Jednak, żeby mieć pewność, że mamy interesującą Cię ilość waluty na stanie zadzwoń do nas i zapytaj. Zachęcamy również do składania zamówień on-line. Wtedy możesz mieć pewność, że we wskazanym dniu będziemy mieć przygotowaną dla Ciebie odpowiednią ilość waluty.
Czy koniecznie muszę najpierw składać zamówienie na walutę, aby dokonać transakcji ?
Oczywiście, że nie. Jednak zamówienie daje Ci pewność, że będziemy mieli dla Ciebie przygotowaną odpowiednią ilość potrzebnej waluty.
Jak zamówić walutę?
Możesz szybko i łatwo złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej. Kliknij w „Zamów walutę” w menu na górze strony.
Kiedy mogę najwcześniej odebrać zamówienie ?
Jeżeli zamówisz dzisiaj, możesz odebrać zamówienie już następnego dnia. Jeżeli potrzebujesz waluty szybciej skontaktuj się z nami telefonicznie.
Czy mogę anulować zamówienie ?
Tak, możesz łatwo anulować zamówienie. Możesz to zrobic kontaktując się z nami telefonicznie albo za pośrednictwem formularza kontaktowego. Formularz kontaktowy oraz nasze dane kontaktowe znajdziesz na tej stronie poniżej.
Czy dostanę zniżkę za bycie Waszym stałym klientem ?
Zawsze dbamy o naszych stałych klientów, dlatego możesz negocjować z nami ceny.
Czy ceny prezentowane na Waszej stronie internetowej zawsze odpowiadają cenom w kantorze ?
Ceny na naszej stronie mają charakter informacyjny i mogą różnić się od cen w kantorze – zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu upewnienia się co do wartości kursu.

Ustalanie tożsamości

Dlaczego jestem proszony o dokument tożsamości przy transakcji ?
Gdy zechcesz wymienić walutę o wartości równej bądź wyższej równowartości 15000 EUR (tzw. transakcja ponadprogowa), poprosimy Cię o dowód osobisty bądź paszport. Jesteśmy do tego zobligowani polskim prawem na podstawie Ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Co robicie z moimi danymi osobowymi ?
Informacje o Tobie są gromadzone ze względu na wymogi prawne. Nie używamy Twoich danych w celach komercyjnych. Więcej dowiesz się klikając w „Polityka prywatności” na dole strony.
Jaki dokument tożsamości akceptujecie ?
Akceptujemy dowód osobisty oraz paszport.
Co się stanie jeżeli odmówię okazania dokumentu tożsamości ?
Jeżeli odmówisz okazania dokumentu tożsamości kiedy Cię o to poprosimy, nie zrealizujesz transakcji w naszej placówce.

Przekazy pieniężne

Czym różnicie się od Western Union?
Główną działalnością firmy Dan Exchange jest wymiana walut. Dodatkowo jesteśmy agentem firmy Western Union zajmującej się realizowaniem przekazów pieniężnych. Kiedy wysyłasz bądź odbierasz pieniądze w naszej placówce robisz to w ramach usługi Western Union.
Do jakich krajów mogę wysłać pieniądze ?
Placówki współpracujące z Western Union rozsiane są po całym świecie, więc możesz wysłać pieniądze do niemal każdego kraju. Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej Western Union.

Nie znalazłeś odpowedzi ?

Adres

Ul. Chmielna 7
00-021 Warszawa

Telefon

+48 889 715 050